jag älskar söndagar

vi drog ut igår, ett gott gäng! startade på oleary's med milan-match. jag kan inte säga att fotboll ligger mig närmst om hjärtat, men så länge dem serverar coleslaw & sliskiga revben så får grabbarna titta på hur mycket fotboll dem vill! efteråt drog vi vidare till madam, grand & slutade på gamla cantina. jag var lite okry så jag & linus tog en taxi hem innan dem andra, köpte en coca cola & slocknade bums hemma i sängen. 

idag drog jag mig i sängen till klockan ett, tills linus hämtade mig för att åka & käka thaimat. knappt fin frukost en söndag! nu ska jag fundera ut vad det blir för kvällsmat, sen så ska jag lägga mig mellan hund & man & glo på solsidan, timeout & bigbrother! jag älskar söndagar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0